BDE_Clan Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BDE_Clan Forum

De forum van de BDE Clan.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Ik ben Thypon

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Thypon
Dictator
Dictator
Thypon


Aantal berichten : 186
Leeftijd : 32
Registration date : 23-07-08

Ik ben Thypon Empty
BerichtOnderwerp: Ik ben Thypon   Ik ben Thypon Icon_minitimedo jul 24, 2008 5:34 pm

ID : Thypon

Games : GTA4, CoD4, NFS Pro Street, UT3, R:FOM, FAIR

Interesses : Gamen, muziek, gamen, slapen.

Woonplaats : Aarde/Europa/Benelux/België/Vlaanderen/Vlaams-Braband/Tield-Winge/Huis.

Ben goed in: Racen, andere tactieken leren, schooters.

Ben slecht in: Menutie bewaren, sportgames (doe het ook niet graag)

Ik heb meermaals het wereld record verslagen op RaceDriver Grid Demo op bijde parcours.

Mijn wagen op NFS Pro Street trekt op van 0 tot 200 in 4.2 seconden. (Lamborgini Murcielago)

Ken veel Glitches op Resistance: FOM.

Speel ook PC games zoals Stronghold en Sim City4.

Favoriete acteurs: Jim Cary, Vin Diesel.

Beste groepjes: Therion, Disturbed. (vind ook Jumpsyle goed maar ben het snel beu gehoord als een liedje veel op de radio komt)

NOG VRAGEN Question VRAAG HET DAN What a Face

grtzz Thypon king
Terug naar boven Ga naar beneden
https://bdecforum.actieforum.com
sam-rock
Adjudant
Adjudant
sam-rock


Aantal berichten : 200
Leeftijd : 29
Registration date : 31-07-08

Ik ben Thypon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben Thypon   Ik ben Thypon Icon_minitimeza aug 02, 2008 12:02 am

tuurlijk heb ik vragen Razz ( de vraag is alleen zijn dit serieuzen vragen Razz Razz Razz )

* waarom heb je gekozen voor die avatar?
* Waarom noem je jezelf dictator? ( heb je niet gemerkt dat de wereld niet van mensen zoals Hitler houd? )
* Hoe ben je op het idee gekomen om je zelf Thypon te noemen? ( wel een stoere naam Razz )
* Als je meermaals het wereld record verslagen hebt op RaceDriver Grid Demo op zelfs beide parcours, waarom koop je de game dan niet? ( je schijnt er aanleg voor te hebben)

sorry kon geen andere nutteloze vragen verzinnen en heb er geen zin meer in. Razz
afro
Terug naar boven Ga naar beneden
Thypon
Dictator
Dictator
Thypon


Aantal berichten : 186
Leeftijd : 32
Registration date : 23-07-08

Ik ben Thypon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben Thypon   Ik ben Thypon Icon_minitimeza aug 02, 2008 12:14 am

wel het leek me wel cool en vin diesel is een van mijn favo acteurs

ik moest nog een rang hebben die boven alles stond en dacht meteen aan dictator, je moet wel zien dat dit enkel is voor de forum xD

geen idee die naam kwam OOIT in mij op

het is niet het werkelijke wereld record maar wel het wereld record van paar maand geleden voor de demo uit kwam. Daarna mochte alle mensen die het record hadden gewonnen een soort championship meedoen. dus waarschijnlijk is er iemand met een betere tijd als de mijne

1) ik heb niet zoveel geld, 2) ik zou graag GT5 prologue kopen en een driving force stuur en dat kost al heel wat.

het is niet het spel alleen wat ik zoek maar ook tegenstanders, en echte goede respectvole spelers waarmee ik mij kan meten vind je bijna nergens Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
https://bdecforum.actieforum.com
sam-rock
Adjudant
Adjudant
sam-rock


Aantal berichten : 200
Leeftijd : 29
Registration date : 31-07-08

Ik ben Thypon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben Thypon   Ik ben Thypon Icon_minitimeza aug 02, 2008 12:18 am

ik ben ook een respectvolle speler! Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Thypon
Dictator
Dictator
Thypon


Aantal berichten : 186
Leeftijd : 32
Registration date : 23-07-08

Ik ben Thypon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben Thypon   Ik ben Thypon Icon_minitimeza aug 02, 2008 12:18 am

maar je bent niet zo goed als ik ofwel ? Suspect
Terug naar boven Ga naar beneden
https://bdecforum.actieforum.com
sam-rock
Adjudant
Adjudant
sam-rock


Aantal berichten : 200
Leeftijd : 29
Registration date : 31-07-08

Ik ben Thypon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben Thypon   Ik ben Thypon Icon_minitimeza aug 02, 2008 12:22 am

waarom die smily? ' Suspect ' dat doet pijn om als een nooby behandeld te worden Sad
*snik*
nee ik ben niet zo'n goede racer... shooters en RPG is meer mijn ding.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thypon
Dictator
Dictator
Thypon


Aantal berichten : 186
Leeftijd : 32
Registration date : 23-07-08

Ik ben Thypon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben Thypon   Ik ben Thypon Icon_minitimeza aug 02, 2008 12:23 am

What a Face


*poker face*


What a Face



hehe ik ben ook wel goed in shoter maar zeker niet de beste
Terug naar boven Ga naar beneden
https://bdecforum.actieforum.com
sam-rock
Adjudant
Adjudant
sam-rock


Aantal berichten : 200
Leeftijd : 29
Registration date : 31-07-08

Ik ben Thypon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben Thypon   Ik ben Thypon Icon_minitimeza aug 02, 2008 12:25 am

I AM THE BEST!

nee niet de beste maar ik zal altijd een goede concurrent zijn Razz:P:P:P:P:P
Terug naar boven Ga naar beneden
Thypon
Dictator
Dictator
Thypon


Aantal berichten : 186
Leeftijd : 32
Registration date : 23-07-08

Ik ben Thypon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben Thypon   Ik ben Thypon Icon_minitimeza aug 02, 2008 12:26 am

kamikaasi is stukke beter als mij maar als we 1vs1 doen win ik altijd van hem das pas lol!

laatst ik 10 kills hij maar 4
Terug naar boven Ga naar beneden
https://bdecforum.actieforum.com
sam-rock
Adjudant
Adjudant
sam-rock


Aantal berichten : 200
Leeftijd : 29
Registration date : 31-07-08

Ik ben Thypon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben Thypon   Ik ben Thypon Icon_minitimeza aug 02, 2008 12:30 am

1 vs 1 is ook een heel andere gameplay dan team vs team , 1 vs 1 is niet mijn beste kant ( tegenstanders zijn vaak van die dikke Campers ) en dus na 2 minuten geen vijand gezien te hebben ga ik goed rond zoeken. en dan word ik vaak neergeknald Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Thypon
Dictator
Dictator
Thypon


Aantal berichten : 186
Leeftijd : 32
Registration date : 23-07-08

Ik ben Thypon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben Thypon   Ik ben Thypon Icon_minitimeza aug 02, 2008 12:37 am

ik ben een soort ramptoerist ik ga altijd naar de plek waar de doden vallen maar dan in een boog en wacht dan de revenge takers op Twisted Evil ook zul je mij nooit op dezelfde plek vinden als ik je overhoop knal
Terug naar boven Ga naar beneden
https://bdecforum.actieforum.com
sam-rock
Adjudant
Adjudant
sam-rock


Aantal berichten : 200
Leeftijd : 29
Registration date : 31-07-08

Ik ben Thypon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben Thypon   Ik ben Thypon Icon_minitimeza aug 02, 2008 10:31 am

Thypon schreef:
ik ben een soort ramptoerist ik ga altijd naar de plek waar de doden vallen maar dan in een boog en wacht dan de revenge takers op Twisted Evil ook zul je mij nooit op dezelfde plek vinden als ik je overhoop knal

Bedankt voor de tip
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ik ben Thypon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben Thypon   Ik ben Thypon Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ik ben Thypon
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Review by Thypon
» thypon 10aug tot 20 aug

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BDE_Clan Forum :: Algemeen :: Leden-
Ga naar: