BDE_Clan Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BDE_Clan Forum

De forum van de BDE Clan.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Review by Thypon

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Thypon
Dictator
Dictator
Thypon


Aantal berichten : 186
Leeftijd : 32
Registration date : 23-07-08

Review by Thypon Empty
BerichtOnderwerp: Review by Thypon   Review by Thypon Icon_minitimedo jul 24, 2008 1:54 am

Ik wou al een tijdje een goede shooter game en kon niet wachten tot Resistance 2 uit was dus ben ik op zoek gegaan naar een andere goede shooter. 5 dagen lang heb ik niets anders gedaan als door het net gespeurt, videos bekenen en gameplays gezien. Ik heb dan toch gekozen voor Call of Duty 4: Modern Warfare.

Na het gekocht te hebben ben ik meteen aan de slag gegaan en werd meteen verast door de mooie laadmenus. Deze geven al meteen een indruk over de volgende missie. Je komt terecht in een of andere kazerne waar je al meteen verteld word een wapen te paken. Dit zonder dat je eigelijk weet hoe je je moet verplaatsen. Iedere beetje ervaren speler weet dit wel al maar het is beetje lastig om meteen gewoon te worden aan de nieuwe besturing. Eigelijk is het maar een standard besturing maar als je al een tijdje niets anders gedaan hebt dan Unreal Tournament 3 te spelen kan het wel eens verdraait lastig zijn.

Er worden je enkele simpele opdrachten voorgelegt zodat je alles weet hoe het werkt. Simpel en snel. Nadat je dit hebt gedaan moet je een test doen. Zoals ik al zei is het zeer moeilijk de gameplay al gewoon te zijn en zul je grandioos falen voor deze test. Beetje spijtig want het is een zeer goed idee de moeilijkheids graad van het spel te baseren op deze test. Aloewel het volgens mij onmogelijk is het record van 'Gaz' te verslagen.

Na de test werd ik oversteld van spanning. De missie op de boot is zeer mooi uitgewerkt en redelijk makelijk te verslagen. Het kantelen van de boot was volgens mij het moeilijkste om te creeren van de makers maar het is toch zeer goed gelukt. Uitgezonderd van de scherpe kantjes. Deze kom je over het heele spel tegen ook in de multiplayer. Bijvoordeeld, je bent op wat vijanden aan het schieten en je word paar keer geraakt. Je probeert terug in je deking te gaan maar je blijft hangen aan de kanten van de deur. Net zo met je teamgenoten waar je niet voorbij kan lopen. Als je vlak voor ze gaat staan lopen ze je meteen omver.

De tussen filmpjes zijn ook zeer mooi uitgewerkt. Het geeft je echt het gevoel van de personage. Een goed voorbeeld hiervan is de exicusie van de president. Je gaat door de stad en ziet echt een realistisch beeld van hoe het daar gaat. Ook het moment dat je word neergeschoten is zeer emotioneel. Duimen in de lucht hiervoor.

Graphics zijn in dit spel zeer mooi uitgewerkt. Dat moet wel met de nexgen games. Tot nu toe kon ik nog niet erg veel fouten opmerken. Buiten dat als je tegen een muur schiet de kogelgaten elkaar overlappen.

Muziek was er bijna niet wat ik eigelijk wel spijtig vind. Het effect was dubbel zo goed geweest als er wat zwaardere action muziek bij was. De geluidseffecten daringtegen waren optimaal. Ik moest soms mijn tv zachter zetten omdat soms de geweer schoten zo hard waren. Dit geeft wel een zeer goed gevoel als je in zwaar gevecht bent.

GAMEPLAY: 9.1
GRAPICS: 9.7
SOUND: 8.7
MULTIPLAYER: 9.8
STORY: 8.8

TOTAL: 46.1 / 50

KOPEN / NIET KOPEN
Terug naar boven Ga naar beneden
https://bdecforum.actieforum.com
sam-rock
Adjudant
Adjudant
sam-rock


Aantal berichten : 200
Leeftijd : 29
Registration date : 31-07-08

Review by Thypon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Review by Thypon   Review by Thypon Icon_minitimeza aug 02, 2008 12:12 am

mooie review alleen over de solo gameplay ben ik niet zo heel erg blij -.- .
Het is erg mooi gemaakt en er zit een goed verhaal is, graphics zijn top! Mogelijk heden zijn er zat ( hoop glitches in de solo game! ) alleen het is een beetje kort -.- in recrute kan je de game makkelijk in 4 uur uitspelen als je opschiet ( veel sprinten en niet alle vijanden killen)
Terug naar boven Ga naar beneden
Thypon
Dictator
Dictator
Thypon


Aantal berichten : 186
Leeftijd : 32
Registration date : 23-07-08

Review by Thypon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Review by Thypon   Review by Thypon Icon_minitimeza aug 02, 2008 12:41 am

om eerlijk te zijn zie ik het nut niet om te glitchen in sologame glitchen is pas echt leuk als je andere mensen kan verassen zoals op RFOM dat er opeens een raket onder je voeten ontploft. ik loop namelijk onder de grond lol
Terug naar boven Ga naar beneden
https://bdecforum.actieforum.com
sam-rock
Adjudant
Adjudant
sam-rock


Aantal berichten : 200
Leeftijd : 29
Registration date : 31-07-08

Review by Thypon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Review by Thypon   Review by Thypon Icon_minitimeza aug 02, 2008 10:45 am

Cool SNEAKY Cool

Razz

het is gewoon lol Razz

zoals: je moet oppegeven moment die zoon vangen ( niet dood schieten).
Mag je hem wel neer steken met je knife? dat gaan we proberen! ( uit eindelijk rent hij 1.5x zo snel als jij) maar als je hem afsnijdt!. je kan in de straat links een huis in, trap op, uit het raam spring, en w8 hem daar op ! Razz:P:P:P
Als je hem neer steekt zal het het zelfde effect geven als schieten -.-

de missie safehouse: op alle daken komen ( gewoon van hekjes op dingen spring dan op het dak) en daar gaan liggen snipen Razz )


Laatst aangepast door sam-rock op za aug 02, 2008 10:46 am; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : iets vergeten)
Terug naar boven Ga naar beneden
badking95
Korporaal
Korporaal
badking95


Aantal berichten : 17
Leeftijd : 29
Registration date : 02-08-08

Review by Thypon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Review by Thypon   Review by Thypon Icon_minitimewo aug 06, 2008 1:34 pm

ik vind de solo game erg bager sorry maar het is te kort en er is maar 1 lastige missie als je serieus speelt!!
de dat je moet w8en op de helicopter dat is de enige missie waar ik een beetje last mee had.

multiplayer mode: erg goed, jammer dat je geen eigen wapen set kan maken of uit meerdere levels kan kiezen.
tog blijft bij mij de beste multiplayer mode: medel of honor rising sun!!!
je kan met je tweeen tegen 6 andere van verschilende sterkste.
het is dan wel een (vergeleke met COD4) een flut game maar COD kan heel wat leren van de multiplayer mode!!! (mijn mening!!)

online: COd4 online rock's! leuke modes zoals: sabotagte-HQ-old school....
de levels zijn geweldig! perfect dat er leker veel glitches in zitten.
COD zonder glitches krijgt geen 10 maar een 8.8 Razz
lol! Shocked

-( hoeveel leden telt de clan nu? ) het lijkt alsof wij de enige zijn -.-
Terug naar boven Ga naar beneden
Thypon
Dictator
Dictator
Thypon


Aantal berichten : 186
Leeftijd : 32
Registration date : 23-07-08

Review by Thypon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Review by Thypon   Review by Thypon Icon_minitimewo aug 06, 2008 5:27 pm

hey als je zelf een review wil geven maak dan zelf een topic aan maar maak je review wel iets langer

en met die glitches ben ik het niet eens, ZOVEEL zitten er niet in ga resistance eens spelen dat zit bomvol van de glitches en daar moet je niet eens oldskool mode voor paken.

en de clan teld inderdaat niet veel leden maar wat wil je ? liever een massa clan waar elke dag leden weggaan en bijkomen of liever wat gezelliger met paar vrienden? ik geef je wel gelijk ietsmeer leden zijn welkom en volgens mij had sam er nog 2 ? ik wil alles behalve een massa stam.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://bdecforum.actieforum.com
sam-rock
Adjudant
Adjudant
sam-rock


Aantal berichten : 200
Leeftijd : 29
Registration date : 31-07-08

Review by Thypon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Review by Thypon   Review by Thypon Icon_minitimevr aug 08, 2008 8:51 pm

Thypon plz gebruik de term 'stam'niet ( ik voel me geen indiaan)

Dus, nathan ik ben het met je eens, Medal of honor de rising sun, de ebste multiplayer mode die ik ken ( je kan met zijn 2en de missie's doen!!!!!!!!!
De solo in cod is erg kort en te simpel, ik speel de helegame ( op 2 missie's na) op veteran uit als ik serieus speel.. btw nath dat je op die heli moet w88 is simpel:

Leg die gast neer, zet claymores bij de hekken waar ze aan komen, ga achter die gast zitten sniperen!, bijna allekogels worden opgevangen door zijn lichaam! cherry langleven nadenken Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Thypon
Dictator
Dictator
Thypon


Aantal berichten : 186
Leeftijd : 32
Registration date : 23-07-08

Review by Thypon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Review by Thypon   Review by Thypon Icon_minitimeza aug 09, 2008 6:22 pm

die term gebruik ik door de veele games die ik heb gespeeld

hier noemen ze het clan, daar noemen ze het stam en ginder noemen ze familia.


Ik heb alles uitgespeeld op veteran xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://bdecforum.actieforum.com
sam-rock
Adjudant
Adjudant
sam-rock


Aantal berichten : 200
Leeftijd : 29
Registration date : 31-07-08

Review by Thypon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Review by Thypon   Review by Thypon Icon_minitimeza aug 09, 2008 7:26 pm

Hmmmm die laatste ( op het vliegtuig) lukt me echt niet ik mis steeds 3 seconde ofzo....
En dan dat je die gast met een barret.50 m82 MOET neer schieten.... Dan wordt ik steeds overhoop geschoten door al die gasten bij de auto's...
Terug naar boven Ga naar beneden
Thypon
Dictator
Dictator
Thypon


Aantal berichten : 186
Leeftijd : 32
Registration date : 23-07-08

Review by Thypon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Review by Thypon   Review by Thypon Icon_minitimeza aug 09, 2008 8:18 pm

Die laatste daar heb ik HEEL lang op moeten oefen alles draait er gewoon om zo snel mogelijk te doden.

Tip: die kerel in het wc steek je zo snel mogelijk neer, dan schiet je van afstand die 2 kerels overhoop langs de linker en de rechterkant, je herlaad en loopt zo snel mogelijk langs de linker kant naar de eerste plaatsen. Gooi dan een flashbang en knal iedereen zo snel mogelijk overhoop. knife de kerels achter de muren. Volgede ruimte is lastig maar gooi meteen een flashbang langs de linkerkant en loop langs de rechterkant. Schiet iedereen neer die aan de linkerkant staat te schuilen en loop dan zo snel mogelijk langs de rechter kant. Pas op meestal zitten er 1 of 2 kerels achter de 2 stoelen, knife deze. Loop naar boven en ga dan links schiet meteen naar die kerel die probeert te hiden. Blijf beetje schieten zodat je denkt dat je iedereen hebt. Loop dan naar het deurgat en ga meteen naar de andere kant zodat je als er nog iemand staat die kunt knifen en niet word geraakt door de kerels in de volgende room. Gooi zo snel mogelijk een flasbang naar deze room en loop zo snel mogelijk naar de 2 zetels aan de linkerkant waar er meestal 1 of 2 kerels zitten. Hier kun je iedereen overhoop schieten die voorbij komt. Wacht hiet niet te lang en dring zo snel mogelijk door. Eens je bij die kerel bent met de gijzelaar schiet eerst in zijn benen en dood hem dan.

hoopelijk lukt het je.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://bdecforum.actieforum.com
sam-rock
Adjudant
Adjudant
sam-rock


Aantal berichten : 200
Leeftijd : 29
Registration date : 31-07-08

Review by Thypon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Review by Thypon   Review by Thypon Icon_minitimevr aug 15, 2008 2:59 pm

Bedankt voor de moeite maar, ik doe exact het zelfde Sleep

Maar ben blijkbaar te sloom -.-

Iets raars: als je die gast neersteekt ( helemaal aan het begin) het hij een mini-uzi, waarom is hij nooit herladen?
Bij mij is hij altijd voor 20%-95% herladen
Terug naar boven Ga naar beneden
Thypon
Dictator
Dictator
Thypon


Aantal berichten : 186
Leeftijd : 32
Registration date : 23-07-08

Review by Thypon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Review by Thypon   Review by Thypon Icon_minitimewo aug 20, 2008 8:28 pm

Dat is bij alle wapens zo online of gewoon ingame, het doel hiervan is het spel meer realistischer te maken. BV dat je vijanden met een wapen schietenendat als jij het op pakt het niet meteen heelemaal vol is. Tuurlijk als je instant kill doet trekt het op niets.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://bdecforum.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Review by Thypon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Review by Thypon   Review by Thypon Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Review by Thypon
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ik ben Thypon
» thypon 10aug tot 20 aug

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BDE_Clan Forum :: Call of Duty 4: Modern Warfare :: Reviews-
Ga naar: