BDE_Clan Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BDE_Clan Forum

De forum van de BDE Clan.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 poker ongeluk

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Thypon
Dictator
Dictator
Thypon


Aantal berichten : 186
Leeftijd : 32
Registration date : 23-07-08

poker ongeluk Empty
BerichtOnderwerp: poker ongeluk   poker ongeluk Icon_minitimeza aug 23, 2008 11:47 pm

Ik ben een beetje verslaaft aan poker en nu mijn ps3 kapot is doe ik niets anders.

Ik was net bezig met een tournooi dat al 1u30min duurde en ik stond op de 125 plaats van 423 overblijvende (het begon met 3163 deelnemers). Ik had een J4 en op tafel lag ook een J. Ik bied laag en iedereen folded buiten 1 iemand. Deze speler probeerde mij uit te bluffen met all in. Ik had meteen door dat hij niets had. Zoals ik verwacht had toonde hij een 3Q en had geen enke mogelijkheid te winnen.

hij had een Qhigh en ik had een pair J. Het ging en een gigantische pot waardoor ik meteen naar de 1plaats kon gaan. Nu moesten enkel nog de Turn en de River worden omgedraait. Eerst de Turn en wat krijgt die verdomde gelukzak ?? EEN Q !!!!! Ik kon enkel nog hoopen dat de River een J of een 4 was maar het werd een 7.

Verdomde pech dus en een enorm geluk voor die bluffer aan de andere kant.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://bdecforum.actieforum.com
sam-rock
Adjudant
Adjudant
sam-rock


Aantal berichten : 200
Leeftijd : 29
Registration date : 31-07-08

poker ongeluk Empty
BerichtOnderwerp: Re: poker ongeluk   poker ongeluk Icon_minitimezo aug 24, 2008 8:47 am

Ikpoker soms voor de lol met wat vrienden, jij hebt echt pech!

Hij had gewoon zo .... geluk!
Terug naar boven Ga naar beneden
Christiaan076
Korporaal-Chef
Korporaal-Chef
Christiaan076


Aantal berichten : 28
Registration date : 24-07-08

poker ongeluk Empty
BerichtOnderwerp: Re: poker ongeluk   poker ongeluk Icon_minitimema sep 01, 2008 6:25 pm

YOU GOT OWNED.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





poker ongeluk Empty
BerichtOnderwerp: Re: poker ongeluk   poker ongeluk Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
poker ongeluk
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BDE_Clan Forum :: Kroeg :: Kroeg-
Ga naar: