BDE_Clan Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BDE_Clan Forum

De forum van de BDE Clan.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Beste combinaties van wapens en perks

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Thypon
Dictator
Dictator
Thypon


Aantal berichten : 186
Leeftijd : 32
Registration date : 23-07-08

Beste combinaties van wapens en perks Empty
BerichtOnderwerp: Beste combinaties van wapens en perks   Beste combinaties van wapens en perks Icon_minitimedi jul 29, 2008 12:20 pm

Ik zoek paar goede combinaties met wapens en perks. Zo kan iedereen beetje te weten komen wat het beste is.

Ik zelf gebruik M16 met de scope, stun granade, special granade X3, Stoping power, Martyrdom.

Met dit wapen kun je dankzij de scope op groote afstand 1 shot kills doen. Dit is een semi-automatisch wapen dat telkens 3 kogels afvuurt op zeer groote snelheid. Als alle 3 kogels doel raken heb je een 1shot kill.

tips: zorg er voor dat je van het eerste shot je doel in vizier hebt, je kan al dood zijn eens je je 2de shot vuurt. Probeer je vizier stil te houden als je schiet op groote afstand, als 1 van de kogels doel niet raakt springt je tegenstander in dekking en kun je het wel vergeten. Je kan ook perk 1 vervangen door cleymore maar je moet de stopping power behouden omdat je anders geen 1shot kills kunt doen.

grtzzz thypon farao
Terug naar boven Ga naar beneden
https://bdecforum.actieforum.com
sam-rock
Adjudant
Adjudant
sam-rock


Aantal berichten : 200
Leeftijd : 29
Registration date : 31-07-08

Beste combinaties van wapens en perks Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beste combinaties van wapens en perks   Beste combinaties van wapens en perks Icon_minitimedo jul 31, 2008 9:55 pm

Ben ik mee eens dat is is fijne zet op afstand, je moet dan alleen wel vijanden op korte afstand vermijden..

Hier volgt een 1 shot Kill sniper set:
Deze set adviseer ik dus ook alle 1 shot Kill snipers

Beste combinaties van wapens en perks 13413443nd4

Zelfs als je je slagtoffer in zijn voet raakt is hij kansloos.
Claymores om je gebied aftezetten zodat niemand je lastig valt.
En dan Iron Lungs om iemand optewachten. ( kan vervangen worden door Deep Impact)
Ik zou er een Desert eagel bij doen en stun grenade.. ( maar dat is een keus aan jou)
Terug naar boven Ga naar beneden
sam-rock
Adjudant
Adjudant
sam-rock


Aantal berichten : 200
Leeftijd : 29
Registration date : 31-07-08

Beste combinaties van wapens en perks Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beste combinaties van wapens en perks   Beste combinaties van wapens en perks Icon_minitimedo jul 31, 2008 10:13 pm

Shotgun:

Om makkelijk kills en zelfs headshots met een shotgun te krijgen is lastig... ( caged matchs helpen hiertegen maar daar hou ik niet van, van wegen het eigenlijk valsspelen is en daar doe ik dus niet aan!)

Daarom deze set:

Beste combinaties van wapens en perks 75084173mx9



Een willekeurige shot gun met grip. ( grip is echt aanbevolen anders zullen vele kogels verloren gaan en niets raken)
Je zult dus niet op de radar te zien zijn en niet te horen..
De bedoeling van deze set is echt: om de vijanden heen lopen en ze dan vanachteren aanvallen! ( laf he?)

TIP: als iemand staat/zit/ligt ( die zich niet verplaatst) en je niet heeft gezien, neem je kans en profiteer van je gratis HeadShot.
: Als je een vijand op een redelijk lange afstand tegen komt heb je 4 keuzes: of je springt en je ontwijkt zijn kogels en schiet hem vervolgens dood met je shot gun, je gooit een stun grenade en kilt hem, je pakt je pistool en schiet hem aan flarden of je draait je snel om en wacht hem op.
Terug naar boven Ga naar beneden
sam-rock
Adjudant
Adjudant
sam-rock


Aantal berichten : 200
Leeftijd : 29
Registration date : 31-07-08

Beste combinaties van wapens en perks Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beste combinaties van wapens en perks   Beste combinaties van wapens en perks Icon_minitimedo jul 31, 2008 11:45 pm

ok.. ( ik hou ook nooit op Sad )

Hier volgt een set die erg effectief is:

Beste combinaties van wapens en perks 11019749jz8

Je zult met deze set bijna non stop schieten van wegen de snelle reload die je hebt ( ongelooflijk hoe snel hij dit wapen laad)
De bedoeling is dat je de vijanden gewoon aanvalt en je best doet!
Maar wat ook snel het verhaal is dat je de wapens van je tegenstander zal moeten oprapen omdat je snel door je munutie heen bent.
3 frag vind ik heerlijk ( maak er altijd op zijn minst 1 kill mee) , wat je dus doet: je begint en zodra je weet waar de vijanden zijn gooi je de 3 granaten op verschillende plekken ( redelijk ver van je vandaan)
De AK-74u is zo handig omdat zijn damage erg hoog is vergeleken met de rest van zijn type wapen, niet zo heel erg precies maar na enkele kogels is je slagtoffer toch dood.
Martydom is gewoon erg handig, maar kan ook vervangen worden door last stand.

( sorry dat dit ook 3 berichten achter elkaar zijn maar ik wist het echt niet en om het nu weg te halen vind ik ook wat.. No )
Terug naar boven Ga naar beneden
Thypon
Dictator
Dictator
Thypon


Aantal berichten : 186
Leeftijd : 32
Registration date : 23-07-08

Beste combinaties van wapens en perks Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beste combinaties van wapens en perks   Beste combinaties van wapens en perks Icon_minitimedo jul 31, 2008 11:57 pm

geen prob

goed dat je deze post mss moet jee een tut maken met alle beste combys en hoe je alle marksmen challanges kunt winnen met elk wapen. Elk wapen is anders en het ene is niet leuk om mee te spelen mss enkele tips hoe je deze wapens kunt verbeteren ?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://bdecforum.actieforum.com
sam-rock
Adjudant
Adjudant
sam-rock


Aantal berichten : 200
Leeftijd : 29
Registration date : 31-07-08

Beste combinaties van wapens en perks Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beste combinaties van wapens en perks   Beste combinaties van wapens en perks Icon_minitimevr aug 01, 2008 12:11 am

ik zal er eens tijd voor vrij maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
badking95
Korporaal
Korporaal
badking95


Aantal berichten : 17
Leeftijd : 29
Registration date : 02-08-08

Beste combinaties van wapens en perks Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beste combinaties van wapens en perks   Beste combinaties van wapens en perks Icon_minitimezo aug 03, 2008 1:33 pm

ik gebruik zelf de...

AK47-grenad launcher met een desert.
stopping power en extreme condisenes.
(je moet wel een beetje kunnen richten)

goede damage maar iets mindere accuritici. =(


P.S- aaaah spelling Razz confused
Terug naar boven Ga naar beneden
sam-rock
Adjudant
Adjudant
sam-rock


Aantal berichten : 200
Leeftijd : 29
Registration date : 31-07-08

Beste combinaties van wapens en perks Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beste combinaties van wapens en perks   Beste combinaties van wapens en perks Icon_minitimezo aug 03, 2008 5:03 pm

Hey nathan leuk je te zien Razz

Die set gebruik ik ook redelijk vaak, goede set maar... extreme conditions? kan beter vervangen worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thypon
Dictator
Dictator
Thypon


Aantal berichten : 186
Leeftijd : 32
Registration date : 23-07-08

Beste combinaties van wapens en perks Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beste combinaties van wapens en perks   Beste combinaties van wapens en perks Icon_minitimezo aug 03, 2008 5:15 pm

ik gebruik tegenwoordig de miniuzi met stopping power en bullet penitration ongeloofelijk hoeveel schaden dit kan aandoen, wel enkel aan te raden op maps mete strakke hoeken en veel bochtjes zoals vacant enzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://bdecforum.actieforum.com
sam-rock
Adjudant
Adjudant
sam-rock


Aantal berichten : 200
Leeftijd : 29
Registration date : 31-07-08

Beste combinaties van wapens en perks Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beste combinaties van wapens en perks   Beste combinaties van wapens en perks Icon_minitimema aug 04, 2008 11:29 am

Mee eens alleen de uzi heeft een lage range dus zou ik er een scope op doen en vooral geen silencer!
Terug naar boven Ga naar beneden
Thypon
Dictator
Dictator
Thypon


Aantal berichten : 186
Leeftijd : 32
Registration date : 23-07-08

Beste combinaties van wapens en perks Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beste combinaties van wapens en perks   Beste combinaties van wapens en perks Icon_minitimema aug 04, 2008 2:08 pm

Ik zet er juist niets op, is het je mss nog niet opgevallen dat het iets (niet veel) langer duurt pas tegen je je ingezoomt zicht hebt ? Ik loop rond en schiet idereen meteen overhoop. en ik gebruik het niet voor groote afstanden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://bdecforum.actieforum.com
sam-rock
Adjudant
Adjudant
sam-rock


Aantal berichten : 200
Leeftijd : 29
Registration date : 31-07-08

Beste combinaties van wapens en perks Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beste combinaties van wapens en perks   Beste combinaties van wapens en perks Icon_minitimedi aug 05, 2008 12:38 am

OK...

Jij bent vaag er nix op zetten? -.-
Dit wist ik inderdaad niet ik zal ook eens kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
badking95
Korporaal
Korporaal
badking95


Aantal berichten : 17
Leeftijd : 29
Registration date : 02-08-08

Beste combinaties van wapens en perks Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beste combinaties van wapens en perks   Beste combinaties van wapens en perks Icon_minitimewo aug 06, 2008 1:15 pm

ja maar je kan er beter een scoop op zetten
met nix erop scheelt het misschien 0,2 sec!
scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
Thypon
Dictator
Dictator
Thypon


Aantal berichten : 186
Leeftijd : 32
Registration date : 23-07-08

Beste combinaties van wapens en perks Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beste combinaties van wapens en perks   Beste combinaties van wapens en perks Icon_minitimewo aug 06, 2008 5:22 pm

die 0.2 seconden hebben me al vaak het leven gered

meteen op je vijand mikken en dan zelf op het nippertje van de dood ontsnappen kan voor groote veranderingen zorgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://bdecforum.actieforum.com
sam-rock
Adjudant
Adjudant
sam-rock


Aantal berichten : 200
Leeftijd : 29
Registration date : 31-07-08

Beste combinaties van wapens en perks Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beste combinaties van wapens en perks   Beste combinaties van wapens en perks Icon_minitimevr aug 08, 2008 8:43 pm

Wat je het beste kan doen ( vergt goede reflexsen) is dat je al schiet voordat je richt. de kogels gaan zoiezo al in de richten en treffen zeker weten wat kogels! en dan de serie extra kogels van het richten.

Dit is best moeilijk en zit er zelf ook nog mee te hannesen scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
Thypon
Dictator
Dictator
Thypon


Aantal berichten : 186
Leeftijd : 32
Registration date : 23-07-08

Beste combinaties van wapens en perks Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beste combinaties van wapens en perks   Beste combinaties van wapens en perks Icon_minitimeza aug 09, 2008 6:18 pm

weet ik eerst had ik hier ook problemen mee dat ik eerst mikte en dan dood ging voor ik begon te schieten. je moet gewoon 3 dingen tegelijk doen, schieten, inzoemen en richten. dat moet wel lukken na even trainen

nog een tip voor je reflaxen te testen: pak een lat en vraag iemand deze vast te houden met de 0 onderaan. hou je duim en wijsvingen open op de hoogte van de 0. de persoon die de lat vast heeft moet deze laten vallen, jou moet probere zo snel mogelijk de lat vast te nemen. Dan kun je de afstand zien hoever de lat gevallen is

mijn record was iets van een 7cm dacht ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://bdecforum.actieforum.com
sam-rock
Adjudant
Adjudant
sam-rock


Aantal berichten : 200
Leeftijd : 29
Registration date : 31-07-08

Beste combinaties van wapens en perks Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beste combinaties van wapens en perks   Beste combinaties van wapens en perks Icon_minitimeza aug 09, 2008 7:23 pm

lol!

Tijd verlies?
Speel cod! Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Beste combinaties van wapens en perks Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beste combinaties van wapens en perks   Beste combinaties van wapens en perks Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Beste combinaties van wapens en perks
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BDE_Clan Forum :: Call of Duty 4: Modern Warfare :: Discusies-
Ga naar: