BDE_Clan Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BDE_Clan Forum

De forum van de BDE Clan.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Multiplayer Bug

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Christiaan076
Korporaal-Chef
Korporaal-Chef
Christiaan076


Aantal berichten : 28
Registration date : 24-07-08

Multiplayer Bug Empty
BerichtOnderwerp: Multiplayer Bug   Multiplayer Bug Icon_minitimema jul 28, 2008 4:17 pm

ik ging gister op GTA Multiplayer en wat blijkt Shocked

LEVEL 1, maar ik had gelukkig me kleren van me level 5 nog aan Laughing

dit was al eerder voorgekomen, maar toen moest ik weer vanaf level 1 geld verdienen
nu hoop ik dat binnenkort weer op zoveel dollar sta want ik was close bij level 6 bounce

heeft dit probleem ook bij jou voorgedaan? albino
Terug naar boven Ga naar beneden
Thypon
Dictator
Dictator
Thypon


Aantal berichten : 186
Leeftijd : 32
Registration date : 23-07-08

Multiplayer Bug Empty
BerichtOnderwerp: Re: Multiplayer Bug   Multiplayer Bug Icon_minitimema jul 28, 2008 8:50 pm

ik heb dit ook gehad. Ik verloor in het begin altijd mijn geld tot ik die tutorial en mijn personage had gedaan. Ik weetniet zeker of deze 2 samen horen maar ik had eerst die tut gedaan en dan mijn personage veranderd en vanaf dan behield ik al mijn geld.

Ik hoop voor je dat dit weer opgelost is de eerst volgende keer je je weer aanmeld. Het kan ook zijn dat er verkeerde informatie door de browser is doorgegeven waardoor blijkt dat je maar lvl 1 bent. Als je al je kleren nog hebt met je informatie over je vorige lvl nog bestaan en is het dus goed mogelijk dat het opgelost word.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://bdecforum.actieforum.com
 
Multiplayer Bug
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BDE_Clan Forum :: Grand Theft Auto 4 :: Discusies-
Ga naar: